Thursday 9 June 2016

Hey Guys!!! Minty Here!♥ So I have a special surprise for Cupzie ;D I'm buying her VIP!♥ She deserves it & has been wanting it for ages, she is also my best friend :) I am also getting VIP and if you leave your username down below I might be doing a greet giveaway on YouTube!

Click HERE to go to our channel! :D

If you would like to enter please drop your username down below In the YouTube comment Section (on www.youtube.com ) On our channel or in the blog comment section! Please comment :) I would appreciate it if you would :D Thanks! ~ Minty♥

German:


Hallo Leute!!! ! Hier Minty ♥ Also habe ich eine ganz besondere Überraschung für Cupzie haben ; D! Ich ihr VIP bin Kauf ♥ Sie verdient es und hat es seit Ewigkeiten zu wollen , sie ist auch mein bester Freund :) Ich bin auch VIP bekommen und wenn Sie verlassen Ihren Benutzernamen unten ich ein greet Werbegeschenk auf YouTube tun könnte ! Klicken Sie hier, um unseren Channel zu gehen! : D Wenn Sie eingeben möchten, nehmen Sie einfach auf Ihren Benutzernamen unten im YouTube- Kommentar Abschnitt (auf www.youtube.com ) Auf dem Kanal oder im Blog Kommentarbereich ! Bitte kommentieren :) Ich würde es begrüßen, wenn Sie würde : D Vielen Dank ! ~ Minty ♥

No comments:

Post a Comment